Da Powerguide tilbyder ikke-håndgribelig, uigenkaldelige online produkter via webshoppen https://powerbishoppen.dk, giver vi ikke penge retur, når først ordren er gennemført, og produktet er sendt. Som kunde accepterer du dette, når du køber produkter fra vores webshop https://powerbishoppen.dk.

Men der kan forekomme særlige omstændigheder. Derfor vil vi give penge retur ud fra følgende årsager:

  • Produktet er ikke leveret: Hvis der er mail problemer hos din e-mail leverandør eller din egen mailserver, som gør at du ikke modtager ordre-mailen med download link fra os. I dette tilfælde anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice for assistance. Fordringer om manglende levering skal indsendes til vores regnskabsafdeling (kontakt@powerguide.dk) inden for 14 dage fra ordredatoen. Ellers vil produktet blive anset for leveret og downloadet.;
  • download og unzipping problemer: Det kan forekomme at du har problemer med at downloade et produkt eller udpakke en zip fil. Krav vedrørende disse issues skal indsendes til vores support (kontakt@powerguide.dk) inden for 3 dage. Hvis du ikke kontakter os inden for denne periode, anerkender du at din tavshed er ensbetydende med succesfuld download af produktet uden nogen videre ret til at kræve penge retur for et "download problem".;
  • større mangler: Selvom alle produkter bliver grundigt testet før offentliggørelse, kan der forekomme uforudsete fejl og mangler. Sådanne fejl og mangler skal sendes til vores tekniske support (kontakt@powerguide.dk) for godkendelse. Vi forebeholder os retten til at rette fejl og mangler indenfor 3 dage. Hvis fejlen er godkendt og vi ikke får rettet fejlen inden for 3 dage fra modtagelse af den første reklamation eller anden notifikation fra Kunden, vil kunden modtage en fuld tilbagebetaling. Eller også kan kunden vælge at erstatte produktet med et andet produkt af tilsvarende værdi.; 
  • produktet er ikke-som-beskrevet: Sådanne problemer skal rapporteres til vores tekniske support (kontakt@powerguide.dk) inden for 14 dage fra købsdatoen. Der skal indsendes klar dokumentation for, at produktet ikke er som beskrevet på websitet. Klager som kun er baseret på kundens falske forventninger eller ønsker vil ikke blive honoreret. Man kan se eksempler på produkterne i vores demo sektion, hvor man også finder gratis prøver.

Vores tekniske support står klar til at assistere dig og yde support. Tak fordi du køber vores produkter.

Kontakt os

Mail: kontakt@powerguide.dk
Tlf.: 26141116

Der kan gå fra 12-24 timer før vores medarbejder kontakter dig vedrørende dit rapporterede problem.

Tilbagebetalinger vil blive gennemført inden for 2 uger, efter kravet er godkendt. Du bør altid supplere din anmodning om tilbagebetaling med detaljerede oplysninger og dokumentation. Ved tilbagebetaling frasiger du dig retten til at benytte produktet.

Genkøb

Et krav om tilbagebetaling kan ikke ske flere gange for det samme produkt. Et genkøb betyder, at man har accepteret produktets udformning, egenskaber og kvalitet.

Tredje-part programmer

Vær opmærksom på, at vi ikke har noget ansvar og derfor ikke ombytter/tilbagebetaler, hvis produktet ikke er kombatibelt med andet tredje-part software (plug-ins, tilføjelsesprogrammer, moduler, søgemaskiner, scripts, udvidelser eller forældede versioner af Microsoft Excel) andet end dem, som er specificeret som kompatible i produktbeskrivelsen. Vi garanterer ikke, at vores produkter er fuldt kompatible med andre tredje-parts programmer eller scripts og vi leverer ikke support for tredje-parts applikationer og programmer.